Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

vad du än letar efter, finns det här!

Av Ronjah Pettersson - 30 mars 2015 09:45

Nu söker jag lite personen som vill testa några produkter som jag har börjar sälja. Vi har allt från inre hälsa, yttre hälsa, skönt het till våra fyrbenta vänner djuren!
Som kund har man ALLTID nöjdkundgaranti på 90 dagar! Allt för att du ska trivas med det du använder!
Jag själv är väldigt nöjd och mår bra utav produkterna!
Intressant? Kontakta mig på skype ronjah.pettersson95, facebook eller mail ronjah.pettersson95@gmail.com så får du veta mer!
Ronjah Pettersson oberoende återförsäljare Forever living.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronjah Pettersson - 31 mars 2015 08:09


Känner du dig trött och behöver lite extra energi? Eller har du kanske svårt att sova för att du är för uppstressad? Isåfall har jag något för dig! Denna underbara produkt är inte bara god i smaken utan god för din kropp med! Om du känner att du be...

Av Ronjah Pettersson - 10 mars 2015 11:52

Hej! Nu tänkte jag berätta lite om hur det är att leva med celiaki.  Jag fick min diagnos när jag var runt 10 månader gammal så det är inget jag kommer ihåg nått ifrån men jag har fått berättat för mig utav min mamma.  Mamma märkte att det var nå...

Av Ronjah Pettersson - 10 mars 2015 10:10


Vill du få mer energi, bli av med ditt sötsug och få en kickstart på 2015? Jag söker nu testpersoner till Forevers nya kit C9. Ett 9 dagars program där du steg för steg enkelt kommer i mål med en piggare, lättare kropp!För att bli en av mina utvalda ...

Av Ronjah Pettersson - 6 mars 2015 16:10

Hej på er alla! Idag har jag änklingen varit och träffat min handledare som ska hjälpa mig att komma igång med forever living på redigt! :D Allt kändes jätte bra och är så peppad på detta nu! Nu kör vi! Det känns så skönt att helt kunna styra nä...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Ronjah Pettersson. Jag är en tjej som till sommaren fyller 20 år och bor tillsammans med min sambo i småland.
Här i bloggen kommer det komma upp allt från himmel till jord. Jag är gluten och laktos intolerant så det kommer komma en del

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards